ΟΜΙΛΙΑ: Δημιουργώντας Παιχνίδια με Τεχνητή Νοημοσύνη

Printer-friendly versionSend by email

Ομιλία του κ. Αντώνη Λιάπη, Ινστιτούτο Ψηφιακών Παιχνιδιών, Πανεπιστήμιο Μάλτας,
για τη δουλειά του σχετικά με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης στη δημιουργία παιχνιδιών.
Τρίτη 7 Μαΐου 2019, στις 12:00μμ, Αίθουσα Αιγαίο του ΙΠΤ, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος.

--------------------------------------------------------------

Τίτλος: Δημιουργώντας Παιχνίδια με Τεχνητή Νοημοσύνη

Περιγραφή: Οι ανθρώποι που παράγουν παιχνίδια πρέπει να είναι δημιουργικοί στο δικό τους τομέα (π.χ. μουσική ή αρχιτεκτονική επιπέδων), αλλά και να εξετάζουν πώς αυτά που δημιουργούν επηρεάζουν άλλες πτυχές του παιχνιδιού. Τα παιχνίδια επίσης είναι διαδραστικά, και έτσι οι παίκτες φέρνουν τη δική τους δημιουργικότητα για να ξεπεράσουν τις προκλήσεις από τους σχεδιαστές του παιχνιδιού ή από άλλους παίκτες (σε multi-player games). Πώς όμως μπορεί ένας υπολογιστής με μια τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) να σχεδιάσει κομμάτια ενός παιχνιδιού, ή ακόμα και ένα ολόκληρο παιχνίδι; Η ομιλία θα αναλύσει τα παιχνίδια μέσω έξι πτυχών δημιουργικότητας που συνεισφέρουν στην εμπειρία του παιχνιδιού: εικόνα, ήχος, ιστορία, επίπεδα, κανόνες και παίκτες. Σημαντικά παραδείγματα ανθρώπινης δημιουργικότητας σε εμπορικά παιχνίδια θα αναφερθούν για κάθε πτυχή, καθώς και πώς έχει εφαρμοστεί η ΤΝ για τη δημιουργία περιεχομένου σε κάθε πτυχή. Η ομιλία κλείνει με μια συζήτηση για το πώς ένα ΤΝ σύστημα μπορεί να διευκολύνει τη συνεργασία διαφόρων αλγορίθμων παραγωγής περιεχομένου, και ενδεχομένως ανθρώπων.

Βιογραφικό Ομιλητή: Ο Αντώνιος Λιάπης είναι λέκτορας στο Ινστιτούτο Ψηφιακών Παιχνιδιών του Πανεπιστημίου της Μάλτας. Η έρευνα του βρίσκεται στο σταυροδρόμι του σχεδιασμού παιχνιδιών, της τεχνητής νοημοσύνης και της υπολογιστικής δημιουργικότητας. Πιο συγκεκριμένα, ερευνά πώς ο υπολογιστής μπορεί να συμβάλλει κατα τη διαρκεια του σχεδιασμού παιχνιδιών, είτε σε συνεργασία με κάποιον άνθρωπο είτε αυτόνομα. Η δουλειά του περιλαμβάνει πάνω από 70 δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά, συνέδρια και σεμινάρια. Επίσης διατελεί συντάκτης στο περιοδικό IEEE Transactions on Games, έχει συνδιοργανώσει 9 σεμινάρια (στο AIIDE, ICCC, FDG και CHI) και έχει λάβει οργανωτικό ρόλο σε 5 διεθνή συνέδρια.

© 2019 - Institute of Informatics and Telecommunications | National Centre for Scientific Research "Demokritos"

Terms of Service and Privacy Policy