string(13) "dissertations"
  • Αναγνώριση Προτύπων, Επεξεργασία Εικόνας/Βίντεο, Άριστη γνώση μίας τουλάχιστον γλώσσας προγραμματισμού (κατά προτίμηση μία από C ή/και C++, Python, Processing).
  • Γνώση Matlab
  • Evaggelos Spyrou Theodoros Giannakopoulos
  • Computational Intelligence Laboratory

Description:

Τα τελευταία χρόνια, με την ραγδαία εξάπλωση των συσκευών ηλεκτρονικών παιχνιδιών έχουν αναπτυχθεί νέοι τρόποι επικοινωνίας ανθρώπου-μηχανής. Για τον σκοπό αυτό, και πιο συγκεκριμένα για την ανάλυση κινήσεων κατά την διαδικασία του παιχνιδιού, οι κλάσσικές μηχανές καταγραφής εικόνας/ήχου, έχουν επεκταθεί με νέες τεχνικές, όπως αυτή της καταγραφής του βάθους. Πιο χαρακτηριστικός είναι ο αισθητήρας Kinect, που χρησιμοποιείται στην κονσόλα παιχνιδιών Xbox της Microsoft. Η συγκεκριμένη συσκευή καταγραφής, εκτός από "κλασσική" RGB εικόνα (και βίντεο), μπορεί επίσης να καταγράψει "εικόνες βάθους", στις οποίες οι τιμή του κάθε pixel μεταφράζεται σε μία προσέγγιση της απόστασης του αντικειμένου από την κάμερα. Όπως είναι αναμενόμενο, ο νέος αυτός τύπος καταγραφής εικόνας έχει ανοίξει νέους ορίζοντες στην επιστημονική περιοχή της ανάλυσης (κινούμενης ή στατικής) εικόνας. Στόχοι της συγκεκριμένης εργασίας θα είναι: - Η μελέτη των πιο βασικών μεθόδων αναγνώρισης ανθρώπινης συμπεριφοράς (με έμφαση σε είδη κινήσεων, όπως περπάτημα, τρέξιμο κτλ), τόσο με "κλασσικές" μεθόδους, όσο και με μεθόδους που βασίζονται σε εικόνες βάθους. - Υλοποίηση μεθόδων αναγνώρισης συμπεριφοράς με χρήση του αισθητήρα Kinect σε κάποια γλώσσα προγραμματισμού (Processing, C++, Python) - Καταγραφή δεδομένων για πειραματικούς σκοπούς και εξαγωγή πειραματικών αποτελεσμάτων.
Μετάβαση στο περιεχόμενο